"Jest twoim przyjacielem, partnerem, obrońcą - twoim Psem.
Jesteś jego życiem, miłością, przewodnikiem.
Będzie twój - wierny i oddany do ostatniego uderzenia serca.
Winien mu jesteś zasłużyć na to oddanie."
- M. Siegal

Labrador Retriever Fado


Czyli portret zwycięzcy naszego pierwszego konkursu, którego bliżej możecie poznać na Biscuit Life, do czego serdecznie zachęcam! Praca nad rysunkami idzie mi ostatnio powoli przez matury i egzamin zawodowy, ale w porównaniu z poprzednimi latami i tak zrobiłam duży postęp!


Jak się Wam podoba? Jasna sierść za każdym razem jest dla mnie wyzwaniem, ale tym razem jestem bardzo zadowolona! Rysowanie Fado było wspaniałą odskocznią od nauki i szarej codzienności! Pozostałe dwa portrety też się tworzą, powoli, ale nieprzerwanie!
Ściskamy Was cieplutko!

7 komentarzy :

  1. Jeju, Fado wyszedł przepiękny!
    Na Biscuit Life zaglądam, bo bardzo tam ciekawie :)
    Ty już wiesz, że przenieśliśmy się na nową domenę, prawda?
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! No i mam nadzieję, że Tobias i Albi wyjdą równie dobrze! A jeśli chodzi o Biscuit Life to zgadzam się w zupełności, to jeden z tych blogów, które regularnie odwiedzam. Twój też do nich należy, więc oczywiście, że wiem o zmianie domeny! :) A jeśli czasem milczę przez jakiś czas, to tylko dlatego, że brakuje mi wolnej chwili, żeby skomentować, ale śledzę w miarę na bieżąco!
      Ściskamy, a niedługo pewnie odezwę się w sprawie portretu! :)

      Usuń
    2. Dzięki! <3
      Na pewno wyjdą świetnie, jak wszystkie w twojej galerii prac.
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Cały czas się zachwycam tym fafelkiem :D
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwycam się tymi oczami! Wejrzyj w nie głęboko, to zobaczysz nawet siebie... To dopiero pies zapatrzony w swojego człowieka! :D
      My też pozdrawiamy cieplutko!

      Usuń
  3. Ślicznie Ci wyszedł, masz przeogromny talent <3

    OdpowiedzUsuń